Serve ice cold


Jag älskar dig!







Hela veckan har varit underbar!
Men helgen var pricken över I:et!

Helgen började med skola: skrattade sjukt mkt, sen var det allmänt kul också :D

Sen bil hem med mamma, sen kom Älskling vi pratade lite sen så va det dax att åka in med bussen till Karlstad.
Satte oss vid s-bergs kyrkan där kom bussen 5 över :O
tydligen går det en buss hel och en kvart över ? :S

Aja sen mötte vi upp Sabbe och Issa.
Drog runt lite tills Louise kom sen drog Issa då kollade vi lite på sakerna i Museé parken :)

Efter ett tag skulle Louise hem då blev det att möta upp Issa sen lite prat sen drog vi oss hem mot Grums.
Blev smörgåstårta med Sabbe och älskling.


Efter ett tag drog Sabrina hem då blev det mys sen somnade vi, vaknade runt 12?
Gick upp vid 2, kollade film i soffan nere.
Sen drog Älskling hem.



Efter det blev det att prata lite med sabina och linda i mitt kök, sen drog dom och då drog jag och hyrde film och pratade lite med sabbe.
Efter det somnade jag i soffan sen vid 1 så kom dom hem då fick jag utbrott för att någon flyttat på min laddare för den låg inte på samma ställe längre -,-'


Idag blev det att dryga sig och sen ut till segerstad och bara slappa, snart blir det väl säkert pizza eller nått :)

Blog u later ;)

Kommentarer
Postat av: lisaaaaaaaaaaaaaa-

min läckerbit i hörnet där ;)

2010-09-21 @ 07:25:30
URL: http://lisajohannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0